Porządek obrad
1.
Otwarcie VI sesji Rady Miejskiej w Bardzie.
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Powołanie sekretarza obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Zgłoszenie uwag do protokołu z IV sesji Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20 czerwca 2024 r.
6.
Przyjęcie protokołu z IV sesji Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20 czerwca 2024 r.
7.
Zgłoszenie uwag do protokołu z V nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 25 lipca 2024 r.
8.
Przyjęcie protokołu z V nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 25 lipca 2024 r.
9.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy między sesjami.
10.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy między sesjami.
11.
Omówienie i podjęcie uchwał:
a)
w sprawie zmiany uchwały nr XXIX/223/2021 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 25 listopada 2021 r. w sprawie ustalenia zasad i wysokości diet dla radnych;
b)
w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Bardo na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
c)
w sprawie warunków przyznawania pomocy w formie usług opiekuńczych, ustalania odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
d)
zmieniająca uchwałę nr LIV/382/2023 z dnia 21 grudnia 2023 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2024;
e)
zmieniająca uchwałę nr LIV/383/2023 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 21 grudnia 2023 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo.
12.
Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
13.
Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne wnioski i informacje.