Porządek obrad
1.
Otwarcie XIII sesji Rady Miejskiej w Bardzie.
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Powołanie sekretarza obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Zgłoszenie uwag do protokołu z XII sesji Rady Miejskiej w Bardzie.
6.
Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady Miejskiej w Bardzie.
7.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy między sesjami.
8.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy między sesjami.
9.
Omówienie i podjęcie projektów uchwał:
a)
w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Bardzie na rok 2025
b)
zmieniająca uchwałę nr LIV/382/2023 z dnia 21 grudnia 2023 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2024;
c)
zmieniająca uchwałę nr LIV/383/2023 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 21 grudnia 2023 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo;
d)
w sprawie pokrycia w 2024 roku części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
10.
Uchwalenie budżetu Gminy Bardo na rok 2025;
a)
przedstwienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem;
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu o projekcie budżetu Gminy;
c)
odczytanie opinii Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa o projekcie budżetu;
d)
przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii Komisji;
e)
dyskusja nad wniesionymi poprawkami i ich przegłosowanie;
f)
głosowanie w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej na rok 2025;
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na rok 2025.
12.
Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
13.
Sprawy wniesione przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Bardzie.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne wnioski i informacje.